Snapshot 1.0.435.29 - Vivaldi 1.0 final RC1

• [quote=ruario] Today's snapshot is Vivaldi 1.0 Release Candidate 1. Assuming no major, new issues are discovered, we will rebuild this with a few more updates to translations and set it to update users of our beta channel, in the near future.[/quote] [b]Changelog[/b] [li]Omnidropdown only displays default search engine name (VB-14605) [li][Windows] [Linux] Black text on dark background happens with horizontal menus and color tab bar background (VB-14819) [li][Regression] Web panel home button or pressing Enter in the URL field will not cause a reload (VB-14790) [li]Crash when loading URL with invalid character (VB-10640) [li]Persist selected search engine in search field (VB-14733) [li]Search suggest for Wikipedia, and DuckDuckGo for other regions (VB-14705) [/li] https://vivaldi.net/en-US/teamblog/101-snapshot-1-0-435-29-vivaldi-1-0-final-rc1

• Still, the problem with slideshows persist on this new build. Please, fix it before final edition. Go to this link entretenimento.r7.com/pop/fotos/anitta-e…12014-1?foto=3#fotos and you will see that the photos on this slideshow will not show up. This problem is only with vivaldi. Opera, Chrome and Firefox shows the photos on these kind of slideshow.

Add , too, the behavior asked before: when closing an tab, make vivaldi go for the next tab on the tabs list, without going to the related tab or something else. Just go for the next tab on the list.

Edit.: In my case, I open all tabs in an bookmark folders to navigate these sites one by one, following my bookmark order. Id like to navigate on these sites one by one without vivaldi sending me to "related tabs" when I close one tab, instead, of going by my tab list order. This is a pain for me and some users who like it the way im talking about. Please, consider atleast, add this as an option for tabs management.

PT-BR:

O problema com slideshows persiste nesta nova versão. Por favor, corrigam isto antes da versão final. Acessem o link
    entretenimento.r7.com/pop/fotos/anitta-e...12014-1?foto=3#fotos e vocÊs verão que as fotos deste slideshow não aparecem. este problema acontece somente com o Vivaldi. Com o Opera, Chrome e Firefox as fotos são exibidas normalmente.

Adicione, também, o comportamento solicitado anteriormente: Quando fechamos uma aba faça com que o vivaldi abra a próxima aba na lista de abas ao invés de ir para a aba relacionada ou para a última aba acessada.

Edit.: No meu caso, eu abro todos os sites em uma pasta de favoritos para navegar nestes sites um por um, seguindo a ordem da minha própria pasta, que é a ordem na qual o vivaldi abre todas as abas. Gostaria de poder navegar por estas abas e quando eu fechar uma destas abas, o vivaldi abriria a próxima aba da lista, e não uma aba relacionada.

A forma como o vivaldi gerencia as abas é muito ruim para mim e para outros usuários, que gostam de navegar do jeito que eu expliquei.

Por favor, considerem, pelo menos, adicionar isto como uma opção nas configurações de gerenciamento de abas.

• Opa Atualizado! :cheer:

• olá,

quando um bug é identificado e confirmado, a comunicação deve ser feita atraves do bug report.

@yro84:

Acessem o link ….

deu erro 404 - página não encontrada.

@yro84:

Gostaria de poder navegar por estas abas e quando eu fechar uma destas abas, o vivaldi abriria a próxima aba da lista, e não uma aba relacionada.

talvez haja uma forma de alterar esse comportamento. vou pesquisar.

• @yro84:

O problema com slideshows persiste nesta nova versão. Por favor, corrigam isto antes da versão final. Acessem o link
    entretenimento.r7.com/pop/fotos/anitta-e…12014-1?foto=3#fotos e vocÊs verão que as fotos deste slideshow não aparecem. este problema acontece somente com o Vivaldi.

não confirmado o problema, os links informados retornam erro de página não encontrada.

Log in to reply

Looks like your connection to Vivaldi Forum was lost, please wait while we try to reconnect.