Idea for the developers of the browser

• Here are some ideas that would be perfect to be installed in the browser: Hello everyone;   being a former user of Opera since 2007, I left it for Vivaldi today because developers designed the browser of the future, which makes me sad is to see that it is based on Chronium rather Presto :( . the browser interface is beautiful and works perfectly secure Windows XP and other Microsoft OS. I can not wait to see the development of the browser and wait to see these features in the future. If you have other ideas to share for developers, go ahead I think they read what we write. Jordan, French computer scientist. English: - identify Vivaldi browser on Facebook, currently the Google browser is identified. - Create Vivaldi Desktop team page. - Create their own rendering engine as presto in the future. - Remove anything that belongs to Google in the browser Vivaldi, do not make the same mistake Opera Software. - Put the download menu to download torrents as in Opera 12.17 Bonjour à tous; étant un ancien utilisateur d' Opera depuis 2007, j'ai quitté celui-ci aujourd'hui pour Vivaldi car les développeurs ont conçu le navigateur de demain, ce qui me rend triste c'est de voir que celui-ci est basé sur Chronium et non sur Presto :( . L'interface du navigateur est superbe et fonctionne parfaitement bien sûr Windows Xp et sur les autres OS de microsoft. J'ai hâte de voir le développement du navigateur et hâte de voir ces fonctions dans le futur. Si vous avez d'autres idées à partager pour les développeurs, allez-y je pense qu'ils lisent ce que nous écrivons. Jordan, informaticien Français. French: - Identifier Vivaldi Broswser dans les paramètres de facebook, actuellement il est identifier comme Chrome. - Créer Vivaldi Desktop Team. - Créer un moteur de rendu comme presto dans le futur. - Supprimer tous ce qui appartient à Google dans le navigateur Vivaldi pour que celui-ci ne fasse comme Opera Software. - Mettre le menu de téléchargement pour télécharger les torrents comme dans Opera 12.17

Log in to reply

Looks like your connection to Vivaldi Forum was lost, please wait while we try to reconnect.