Update the picture of a Speed Dial's elements

• First, I don't have a very great english, I'm OK. So, I'll write my idea in french and english (If it isn't comprehensible in english). I had an idea to improve the Speed Dial in the new tabs. It's a design idea, it won't change a lot the browser ^^'. When we add website in the speed dial, to have a fast acces, the picture is a previualisation of the site's contains. But it will be cool to have an option to change the picture with a picture more explicit. By exemple, for YouTube or Gmail, to propose to change with the logo (Of course, one logo which be adequat with the size of the picture) To do that, two ways: First, take pictures of the website and suggest them to the user. Second, give us a panel of pictures for a maximum of site (1 or more logo per site, ...). It's one idea, I don't know if it's easy to do or not, if it's profitable according your work. Now, my french version: (It will be more complete) J'ai eu une idée pour améliorer l'aspect graphique et intuitif du Speed Dial dans les nouveaux onglets, cela ne va pas changer grand chose au navigateur. Donc, lorsque l'on ajoute une page web au speed dial pour y accéder plus rapidement, l'image est une prévisualisation du contenu du site. Mais il serait sympa d'avoir l'option de changer cette image avec une plus explicite, par exemple, que pour YouTube et Gmail, on aie la possibilité de changer leur image par leur logo. (Un logo qui aura les dimensions du cadre pour accéder au site, à la limite, un infographiste ou la communauté peut en faire rapidement). Pour cela, deux possibilités: 1: Récupérer les images que le sites contient et les proposer à l'utilisateur pour remplacer l'image actuelle. 2: Nous proposez directement des images que vous avez trouvé, ou créé. Mon anglais approximatif ne me permet pas de corriger mes fautes d'orthographe, mais pour le français, je m'en excuse d'avance ! Merci de votre compréhension ! Cordialement Sumer [i]Esperax[/i] Okan

Log in to reply

Looks like your connection to Vivaldi Forum was lost, please wait while we try to reconnect.